JÄSENKORTTI MOBIILIIN

31.8.2024

Jäsenkortti mobiiliin

JHL:n jäsenkortti uudistuu ja muuttuu ensi vuonna mobiilikortiksi. Muovikortti poistuu käytöstä. Nykyinen kortti on voimassa 31.12.2024 asti. Kaikille jäsenille lähetetään joulukuun aikana puhelimeen tekstiviestinä linkki, josta voi ladata uuden kortin vuosille 2025-2026. Jotta korttilinkki tulee perille, jäsenten kannattaa tarkistaa omaJHL:stä, että yhteystiedot ja etenkin matkapuhelinnumero ovat ajan tasalla. Toivomme että myös yhdistykset viestivät jäsenille asiasta, jotta jäsenet käyvät tarkistamassa tietonsa omaJHL:ssä.

Mobiilikortin voi ladata älypuhelimeen. Jos jäsenellä ei ole älypuhelinta, hän voi tarvittaessa tulostaa itselleen jäsenyystodistuksen omaJHL:stä. Jäsenyystodistuksen tulostusmahdollisuus on tulossa omaJHL:ään joulukuussa.

Tiedotamme asiasta lisää loppuvuoden aikana