TYÖVÄEN MUSIIKKITAPAHTUMA VALKEAKOSKI 27.7.-31.7.2022 VARAA HETI

15.5.2022

Valakeakoski 27.7-31.7.2022

JHL:n jäsenenä saat edullisesti koko festivaalikattauksen! Työväen musiikkitapahtuman 50-vuotisen historian merkeissä on tarjolla myös maksutonta ohjelmaa niin junioreille kuin senioreille, keskustelutilaisuuksia, yhteislaulua, juhlakonsertti ja paljon muuta. Tänä vuonna Työväen musiikkitapahtuma viettää 50-vuotisjuhlaansa Valkeakoskella 27. – 31.7.2022. Festivaali palaa juhlavuoden kunniaksi perinteiseen tapahtumapaikkaansa UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon miljööseen. Ammattiliitto JHL tukee jäsentensä pääsylippujen ostoa 20 eurolla. Etu on voimassa kaikkiin lipputyyppeihin ja on ostettavissa suoraan Tiketin verkkokaupasta tai tapahtumatoimistolta. Etu kannattaa todella ottaa haltuunsa, esiintyjätarjonta on aivan mahtava. Kolmen festaripäivän aikana lavalle nousee kymmeniä artisteja. Jokaiseen makuun on taatusti tarjolla herkkuja, ihan vain esimerkkimaistiaisina: Hector & His Power Band Maustetytöt X Agents Maija Vilkkumaa Olavi Uusivirta Irina Erin Sir Elwoodin hiljaiset värit Arttu Wiskari Anssi Kela Herra Ylppö Tommi Läntinen Katri Ylander Huippuartistien esiintymisten lisäksi luvassa on ilmaisohjelmaa lapsille ja ikäihmisille, puoli vuosisataa täyttävän musiikkitapahtuman juhlakonsertti, Laulu ottaa kantaa -julkaisukonsertti, keskustelutilaisuuksia, yhteislaulua ja paljon muuta. Perjantaina 29.7. järjestettävä maksuton 50-vuotisjuhlakonsertti tarjoaa läpileikkauksen Työväen Musiikkitapahtuman vuosikymmeniin. Toimi toukokuussa ja säästä selvää rahaa! Kun olet JHL:n jäsen ja ostat pääsylipun toukokuun aikana, saat kaikkiin tapahtumiin oikeuttavan lipun hintaan 69,50€ (ilman jäsenetua hinta on 89,50€). Ennakkotarjous on siis voimassa vain ja ainoastaan 31.5. asti. Muutenkin liput kannattaa hommata ennen tapahtuman alkua. Näin vältyt ruuhkilta sisäänpääsyn yhteydessä. Portilta ostettaessa liput ovat myös hieman kalliimmat, edullisemmat ennakkohinnat ovat voimassa 17.7. asti. Koko festarikattauksen sisältävät ennakkoliput 31.5. asti jäsenetuhintaan 69,50! Tiketin verkkokaupasta voit kätevästi hankkia tapahtuman pääsyliput, joihin saat liiton jäsenetualennuksen. Vuonna -20 ja -21 ostetut liput käyvät sellaisenaan tämän vuoden tapahtumaan. JHL:n alennuksen saadaksesi tulee portilla esittää voimassa oleva jäsenkortti ja henkilöllisyystodistus rannekkeenvaihdon yhteydessä. Muistathan että alennus on henkilökohtainen ja sen voi käyttää vain kertaalleen.