JHL liiton kesän 2022 palveluajat

27.6.2022

Ammattiliitto JHL palvelee myös kesälomien aikana. Jäsenpalvelujen ja työsuhdepäivystyksen puhelinpäivystys ovat avoinna maanantaista perjantaihin aamupäivisin. Myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa palvelee läpi kesän. Ammattiliitto JHL palvelee jäseniään kesällä 2022 jokaisena arkipäivänä. Puhelinpäivystys palvelee ilman kesätaukoja. Työsuhde- ja edunvalvontapäivystys palvelee 27.6.–29.7. arkisin klo 9.00–12.00 numerossa 010 7703 311. Jäsenpalvelujen puhelinpäivystys palvelee 27.6.–29.7. arkisin klo 9.00–11.00 numerossa 010 7703 430. Liiton sähköiset palvelut omaJHL:ssä ovat jäsenten käytössä ympäri vuorokauden. JHL:n vaihde on suljettu 27.6.–31.7. JHL-talon aulapalvelut on suljettu 27.6.–14.8. JHL-opistolla ei ole kurssitoimintaa ajalla 13.6–17.8. Kurssihallinnon puhelin- ja sähköpostipalvelu on suljettu 27.6.–31.7.2022. Aluetoimistojen puhelinpalvelun aukioloajat näkyvät aluetoimistojen nettisivuilla. Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan henkilökohtainen puhelinpalvelu palvelee ma-to klo 9–12. Työttömyyskassan chatti palvelee ma-pe klo 9–14. Chatista saa apua yleisissä kysymyksissä. Henkilökohtaiseen tilanteeseen liittyviin kysymyksiin saa apua laittamalla kassalle viestiä eWertti Nettikassan kautta.