Nyt on aika varata parhaat paikat kesälle 2023 Viikinsaaren kesäteatteriin Tampereelle.

16.11.2022

Terveiset JHL:n jäsenille!

Kesäteatterissa nähdään klassikkokomedia Loma ja ensi-iltaa vietetään 14.6.2023. Esitys perustuu Risto Jarvan supersuosittuun elokuvaan 70-luvulta, joka sai aikoinaan miljoonayleisön.

MARRASKUUN TARJOUKSENA KAIKKI LIPUT LOMAHINTAAN 35 €

(normaalihinta 45 €). HUOM! Sisältää edestakaiset laivamatkat. Lipun voi ostaa joko avoimena lahjakorttina tai tietyn esityspäivän mukaan.
Tarjous voimassa 30.11.2022 saakka.

BONUKSENA joka 31. lippu on ilmainen!

POSKETON TARINA!

Loma alkaa, kun säntillinen pankkivirkailija Aimo Niemi on matkalla Innsbruckin olympialaisiin kannustamaan suomalaisia hiihtäjiä, kunnes lentoasemalla sattuu sekaannus. Liian myöhään Aimo tajuaa istuvansa väärässä koneessa. Aimo joutuu hiihtovarusteineen aurinkomatkalle, jossa päätyy viettämään rantaelämää suomalaisessa seuramatkaryhmässä.

Aurinkoinen esitys vie hullunkuriselle matkalle 70-luvun hengessä musiikin saattelemana. Loma on lämminhenkinen komedia meistä kaikista.

Pääroolissa nähdään upeaääninen näyttelijä Miika Laakso, joka tunnetaan mm. tv- sarjoista Kimmo ja Sipoon herttua. Muissa rooleissa nähdään mm. Kätevä emäntä-sarjasta tutut Annu Valonen ja Jarkko Tiainen, Elina Saarela on nähty mm. tv-sarjassa Hotel Swan Helsinki ja kaikkien tuntema, supersuosittu stand up koomikko ja “kiroileva rollaattorimummo” Anitta Ahonen.

Ohjaajana on Ola Tuominen, jonka edellinen Jarvan elokuvan pohjalta tehty ohjaus Mies, joka ei osannut sanoa ei oli menestys Viikinsaaren kesäteatterissa.

Esityskausi 14.6. - 12.8.2023

Varaa tästä lippusi kesän hauskimpaan lomaan!

myynti@viikinsaarenkesateatteri.fi / Puh 041 4772949

www.viikinsaarenkesateatteri.fi

Viikinsaaren kesäteatterissa Tampereella koet ainutlaatuisen elämyksen laivamatkoineen kuvankauniilla Pyhäjärvellä.

Lämpimästi tervetuloa Viikinsaaren kesäteatteriin!

Ystävällisin terveisin,

Satu Söyrinki