Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymän JHL 145 ry

sihteerin at 2005

taloushallinnon merkonomi 2001

HHJ, (Päijät-Hämeen kauppakamarin; hyväksytty hallituksen -jäsen) 2018

Työsuojelun peruskoulutus 2015/ 5 pv ja jatkokoulutus 2016/ 10 pv Työhyvinvointikortti 2016

Olen ollut JHL aktiivina eli alakohtaisena luottamusmiehenä Lahden Sosiaali- ja terveyspalveluissa neljä vuotta; 2010–2014 ja varapääluottamusmiehenä neljä vuotta; 2014–2017 niin ikään Lahden Sotepalveluissa. PHHYKY:n toimistopalvelujen luottamusmies olin 2018–2019 ja 2020-2021 yli 10 vuotta luottamusmies kokemusta.

Olin valittuna liittojen keskusjärjestö SAK:n Edustajiston (ylin päättävin elin) jäseneksi 6/2024 saakka. Joka SAK kokouksessa pidin puheen meidän pienten duunareiden puolesta. Äänitteet löytyy Youtubesta, Facesta ja JHL 145 kotisivuilta. Olin JHL edustajisto vaaleissa 2022 ja sain 94 ääntä ja tulin valituksi JHL liiton hallitukseen varajäseneksi 2022-2027. JHL Liiton hallituksessa esitimme JHL edustajistolle jäsenmaksun alentamista 0,7 % + kassa 0,35 % yht. 1,05%, näin jäsenmaksua peritään vuodesta 2022 lukien palkasta 0,33% vähemmän.

Olen aktiivinen yhteiskunnallisesti ja koska Suomessa tehdään päätökset poliittisesti, on äärimmäisen tärkeää olla sielläkin vaikuttamassa, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Olen toisen kauden Lahden kaupunginvaltuuston varavaltuutettu. Ennen kaikkea haluan ja sen eteen työtä teen, ettei Julkisia palveluja yksityistetä mikä tulee todella kalliiksi veronmaksajalle.

Olen sinnikäs, sitoutunut tehtäviini ja haluan paremman työelämän ja yhteiskunnan meille kaikille, ja sen takia olen ollut aktiivinen edunvalvoja yli 10 vuotta ja politiikassa 10 vuotta. Minulla on hyvä paineensietokyky ja vahva liiketaloudellinen koulutus ja osaaminen, talouden ymmärtäminen on keskeistä vaikuttamisessa koska talous maailmaa pyörittää. Koulukseni ammattikorkeassa on kesken mutta päättötyön jälkeen jatkan ylempää amk:a opiskelemaan työn ohessa. Ennen kaikkea olen rohkea, ratkaisukeskeinen ja hyvin tunneälyinen ihminen ja tiedän että yhdessä löydämme ratkaisun. Mottoni tieto ei lisää tuskaa vaan keinoja taistella epäoikeudenmukaisuutta vastaan. Ota rohkeasti yhteyttä.

Toukokuu 2024

Viikko 21

Ei tapahtumia
    Toukokuu 2024
    19 6 7 8 9 10 11 12
    20 13 14 15 16 17 18 19
    21 20 21 22 23 24 25 26

UUTISET

“Laiska, tyhmä ja saamaton” – vai sittenkin ADHD? (17.5.2024)

ADHD-kokemusasiantuntija Klaus Karkia kertoo Tähtiammattilaispäivillä 12. lokakuuta, mitä ADHD on ja miten se näkyy sekä miten ADHD-ihmistä voi tukea. – Esityksen otsikko kuvaa sitä, miten todella moni ADHD-ihminen itsensä näkee … Jatka lukemista “Laiska, tyhmä ja saamaton” – vai sittenkin ADHD?

Mitä esteettömyys ja saavutettavuus ovat? (16.5.2024)

Esteettömyys ja saavutettavuus lisäävät tasa-arvoa työelämässä ja yhteiskunnassa. JHL kannustaa työnantajia huomioimaan esteettömyyden ja saavutettavuuden tiloissaan ja palveluissaan. Kansainvälistä esteettömyys- ja saavutettavuuspäivää vietetään vuosittain toukokuun kolmantena torstaina, tänä vuonna 16. … Jatka lukemista Mitä esteettömyys ja saavutettavuus ovat?

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla (15.5.2024)

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen. Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimuskausi päättyi 30.4.2024, eivätkä sen jälkeen käydyt neuvottelut ole tuoneet toivottua ratkaisua. Terveyspalvelualan Unioni päätti hakeutua vapaaehtoiseen … Jatka lukemista Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla

Terveyspalvelualan tes-neuvottelut jumissa (14.5.2024)

Terveyspalvelualan Unionin hallitus kokoontui tiistaina 14. toukokuuta 2024 käsittelemään terveyspalvelualan neuvottelutilannetta ja keskustelemaan tarvittavista jatkotoimista. Neuvottelut uusista työehdoista ovat jatkuneet verkkaisesti, mikä herättää huolta työntekijäpuolella. Terveyspalvelualan Unioni painottaa, että neuvotteluiden halutaan … Jatka lukemista Terveyspalvelualan tes-neuvottelut jumissa

Unen laatu on tärkeämpi kuin määrä – Tiedätkö, miten hyvin nukut oikeasti? (14.5.2024)

Satunnainen unettomuus ei haittaa. Pitkään jatkuneen unettomuuden syyt pitää kuitenkin aina selvittää. Pyörit sängyssä, eikä uni tule. Sen tiedostaminen viivyttää unta entisestään. Heräät aamuyöstä. Menneen viikon harmit vyöryvät mieleen ja karkottavat nukkumatin. Erilaiset uniongelmat ovat tuttuja kaikille. Satunnaisista unettomista öistä…
    Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
    YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

KYSYMYKSIÄ JÄSENILTÄ

Ei yhtään keskustelua käynnissä.